Zpět na rozcestník

Příklady spolupráce

Provozujete kulturní rozcestník, máte vlastní silnou facebookovou stránku nebo vlastníte bookingovou agenturu? Třeba je spolupráce vhodná právě pro vás! Podívejte se na příklady toho, jak naše partnerství může vypadat.

Provozuji kulturní portál

Databáze akcí je přístupná přes veřejný API klíč, který obsahuje odkazy na všechny aktuální akce v prodeji.

Každou akci manuálně ověřujeme

  • Poskytneme vám kvalitní obsah přesně na míru vašemu regionu nebo zájmu vašich návštěvníků.

Disponujeme rozsáhlou databází

  • Díky detailnímu členění dle typu, zaměření a žánru akce si můžete zobrazit na svém webu jen ty akce, o které máte zájem.
  • Vhodné pro partnery hledající rozsáhlý a kvalitní obsah na svůj web.
  • Data k akcím obsahují vše podstatné včetně popisu a vizuálu ve 2 formátech.
  • Databázi akcí denně aktualizujeme a rozšiřujeme.

Návštěvník může provést nákup přímo na vašem webu, když použijete prodejní iframe pro konkrétní akci (lze jej nastylovat do vašeho webového designu).

Získejte provizi z prodaných vstupenek.

Mám silnou Facebook stránku

Nemusíte implementovat nic na webové stránky, stačí použít naše nástroje:

  • Facebook prodejní aplikace – nastavíme zobrazení akcí dle kraje, města, místa, stylu.
  • Uveřejňujte Facebook posty s vaším ID parametrem – zvyšte ještě více svůj zisk z konkrétní akce.

Získejte provizi z prodaných vstupenek.

Mám kapelu nebo booking agenturu

Jedinečná příležitost pro všechny agentury, které zastupují umělce. Oslovte své fanoušky a vydělejte na prodeji vstupenek přes vaše kanály. K dispozici máte několik nástrojů:

  • webový prodejní box s více akcemi – zobrazíme akce vaší kapely
  • Facebook prodejní aplikace.
  • Uveřejňujte Facebook posty s vaším ID parametrem – zvyšte ještě více svůj zisk z konkrétní akce.

Získejte provizi z prodaných vstupenek – prodávejte vaše akce v síti smsticket a zároveň vydělávejte.

Pořádám vlastní akce a využívám předprodej smsticket

Skvělá příležitost jak ušetřit na provizi, kterou odvádíte z každé prodané vstupenky. Stačí jen přidat Váš ID parametr do prodejních nástrojů a ihned uvidíte výsledky. Pro podporu prodeje máte k dispozici několik nástrojů:

  • Webový prodejní box s více akcemi.
  • Webový prodejní iframe konkrétní akce – návštěvník nakoupí rovnou na vašem webu, nemusí se nikam dál proklikávat.
  • Facebook prodejní aplikace.
  • Uveřejňujte Facebook posty s vaším ID parametrem – zvyšte ještě více svůj zisk z konkrétní akce.

Získejte zpět část provize z prodaných vstupenek.