SmartTalk: Trendy v online marketingu
pátek 27. 9. 2019 od 19:00Kino Vesmír, Ostrava
Předprodej byl ukončen
Svět online marketingu se neustále mění, získejte v něm přehled! Odborníci z nejoceňovanějších českých digitálních agentur vám prozradí, co jim nejvíc funguje. Zorientujte se v pravidlech i nových formátech a získejte i zákulisní informace o tom, co se chystá. Agentury Havas, Advertia digital a Core4 Advertising nabídnou aktuální souhrn možností a efektivních nástrojů na dosáhnutí vašich cílů. 🚀📈💥
Havas / Tomáš Cibor (Social Media Manager) a Vendula Hříchová (Senior Digital Project Manager)
– Vstříc digitální transformaci: Digital je jeden z nejdostupnějších a zároveň nejrychleji se vyvíjejících marketingových kanálů. Klasické disciplíny jako je PR nebo OOH už stárnou, a pokud chtějí být atraktivní, většinou zdigitalizují. Trendem je všudypřítomná digitální transformace a musí se s ní naučit pracovat nejen ostatní disciplíny, ale i samotný digitál. Roste totiž význam spolupráce týmů napříč marketingovými aktivitami, takže hrabání si na vlastním písečku bude kontraproduktivní pro klienta (efektivita) i pro nás (vývoj). Aktuální výzva pro dělníky reklamy (nejen) v onlinu je proto otevření se novým disciplínám a pro klienty je výzvou maximální propojení marketingových aktivit, aby došlo k synergickému efektu.
Advertia digital / Honza Borýsek (CEO & Strategy Lead)
– Cílení podle zájmu je mrtvé, jak dál?: oficiální přesnost cílení podle zájmů je dle Facebooku a Instagramu okolo 60 %, zhruba 40 haléřů z každé koruny je tedy zacíleno na „náhodného uživatele“. Jak tedy dál? No zejména práce s pokročilým cílením přes remarketing, databáze klientů, look-a-like publika a ideálně jejich kombinování. Ukážeme si, jaký je ideální klíč k tvorbě těchto cílení, best practises na téma jak efektivně cílit na Facebooku / Instagramu v roce 2019.
Core4 Advertising / Lukáš Lukonič (Ideamaker)
– Komunikace značek na sociálních sítích 2.02.0: Do it now or never! Na Instagramu musíte reagovat instantně a na Facebooku taky. Kdy se dá na reakční post připravit, co můžeme čekat od roku 2020 a jakou úlohu v tom všem sehrává kreativita? V přednášce o narůstající nevyhnutnosti být při komunikaci up to date si ukážeme příklady značek, které to dělají dobře už dnes a povíme si i to, jaké příležitosti nás čekají příští rok.
Moderátorkou večera bude Tereza Kučerová.
Po prednáškach nás čaká networking na bare :)
Baví nás poznávat možnosti, lákají nás nové zkušenosti. Série přednášek o tom, jak využít život naplno.