SmartTalk: Trendy v online marketingu
čtvrtek 3. 10. 2019 od 20:30Univerzitní kino Scala, Brno
Předprodej byl ukončen
Nasměrujte svůj byznys vstříc novým marketingovým trendům. To, co bude frčet v nejbližším období nám ukáží rakety české reklamy – agentury Zaraguza, Havas a Advertia digital. Přijďte se inspirovat jejich nápady a vizemi v podnětných přednáškách a zapojte se s nimi do diskuze. 🚀📈👍
Zaraguza / Roman Biath (Strategist)
– Thumb stopping ideas anebo proč se o trendech v onlinu naučíte víc na Pornhubu či u filmů od Tarantina než z marketingových konferencí. Hovořit budeme méně o datech a víc o online videu, brandingu v onlinu a kreativu.
Havas / Tomáš Cibor (Social Media Manager)
– Vstříc digitální transformaci: Digital je jeden z nejdostupnějších a zároveň nejrychleji se vyvíjejících marketingových kanálů. Klasické disciplíny jako je PR nebo OOH už stárnou, a pokud chtějí být atraktivní, většinou zdigitalizují. Trendem je všudypřítomná digitální transformace a musí se s ní naučit pracovat nejen ostatní disciplíny, ale i samotný digitál. Roste totiž význam spolupráce týmů napříč marketingovými aktivitami, takže hrabání si na vlastním písečku bude kontraproduktivní pro klienta (efektivita) i pro nás (vývoj). Aktuální výzva pro dělníky reklamy (nejen) v onlinu je proto otevření se novým disciplínám a pro klienty je výzvou maximální propojení marketingových aktivit, aby došlo k synergickému efektu.
Advertia digital / Honza Borýsek (CEO & Strategy Lead)
– Cílení podle zájmu je mrtvé, jak dál?: oficiální přesnost cílení podle zájmů je dle Facebooku a Instagramu okolo 60 %, zhruba 40 haléřů z každé koruny je tedy zacíleno na „náhodného uživatele“. Jak tedy dál? No zejména práce s pokročilým cílením přes remarketing, databáze klientů, look-a-like publika a ideálně jejich kombinování. Ukážeme si, jaký je ideální klíč k tvorbě těchto cílení, best practises na téma jak efektivně cílit na Facebooku / Instagramu v roce 2019.
Moderátorkou večera bude Tereza Kučerová.
Baví nás poznávat možnosti, lákají nás nové zkušenosti. Série přednášek o tom, jak využít život naplno.