Webinář: Jak úspěšně kandidovat v komunálních volbách 2026
KONFERENCE / KONGRES / ONLINE / PŘEDNÁŠKA / WORKSHOP / LEKCE / Byznys / Profesní – Kariéra, Sales / Marketing / Komunita / Hnutí / Osobní rozvoj / Politika / Společnost / Stand-up / Talk show / Vzdělávání

Webinář: Jak úspěšně kandidovat v komunálních volbách 2026

úterý 21. 1. 2025 od 18:00
Google meet, Online
Vstupenky
od 1 900 do 4 290 Zobrazit ceny
prodej do 21.1.2025

Základní vstupenka

Základní cena 1 900 Kč Koupit
Studentské vstupné 1 425 Kč Koupit

Vstupné pro 2 osoby

Základní cena 2 960 Kč Koupit

Vstupné pro 3 osoby

Základní cena 4 290 Kč Koupit

O akci

Tříhodinový webinář zkušeného politického marketéra Svatopluka Bartíka:

JAK ÚSPĚŠNĚ KANDIDOVAT V KOMUNÁLNÍCH VOLBÁCH 2026

Kdo se chystá kandidovat v roce 2026 do městského či obecního zastupitelstva, má nejvyšší čas začít promýšlet strategii, budovat síť příznivců a dostávat se do povědomí spoluobčanů. Ukážu vám, jak na to – čistě prakticky s orientací na váš co nejlepší volební výsledek.

Co se naučíte:

  • jak formulovat svoje vize a cíle do volebního programu a servírovat je spoluobčanům
  • jak připravit a provést úspěšnou volební kampaň 
  • jak se profilovat v místních médiích
  • jak začít s kampaní už teď, abyste ji nemuseli vést jen pár týdnů před volbami a získali náskok
  • jaké nástroje pro akvizici voličů fungují a jak je pořídit co nejlevněji nebo zdarma
  • jak sestavit dobrou kandidátku
  • jak registrovat kandidátku nezávislých kandidátů nebo politické strany či hnutí 

Které problematiky proberem:

  • základy politického marketingu - Sequelovo desatero
  • základy lokálního public relations
  • zákon o volbách do zastupitelstev obcí

Účastník kurzu obdrží zdarma skripta shrnující vše podstatné z kurzu. Navíc má každý absolvent u mne zdarma jednu hodinu konzultace zdarma, kterou lze čerpat i nadvakrát e-mailem či telefonicky, přes Skype či Zoom, případně i na osobní schůzce (naplánované po předchozí domluvě v Praze či v Brně). 

Tříhodinový blok je rozdělen na dva bloky s cca desetiminutovou přestávkou. V první části se věnuji spíše právním a organizačním záležitostem podání a sestavení kandidátky a vlastního programu. V druhé části se zaměřujeme už jen na samotnou kampaň, její hlavní zásady, hlouběji rozvedeme několik stručně zmíněných teorií a řešíme hlavně praktickou podobu kampaně. Kurz je vhodný pro kandidáty jak v malých obcích, tak velkých aglomerací, zmiňuji širší škálu nástrojů vhodných pro všechny typy kandidátek (stranické, nezávislé). Po škončení školení mívám většinou pár desítek minut čas ještě pokračovat diskuzí s frekventanty na otázky, které je zajímají. 

Hlavní účely mého školení jsou:

  • nutné minimum právních a organizačních informací
  • předání klíčových principů, jak funguje voličské rozhodování dlouho i těsně před volbami – stručně teoreticky, ale vysvětleno velmi prakticky
  • poskytnutí konkrétních rad, jak na samotnou kampaň a přímou i mediální komunikaci
  • inspirovat, nadchnout a nastartovat účastníky školení pro vlastní kampaň a jejich správnou "bojovou" náladu :-)

Abychom během webináře měli dostatek prostoru pro zodpovězení vašich dotazů, jeho kapacita je maximálně 12 účastníků.
 

- - - 

Lektor SVATOPLUK BARTÍK

Od roku 2000 jsem vedl více než desítku volebních kampaní do senátu, komunálních i krajských voleb (4Koalice, Strana zelených, nezávislí kandidáti za SZ, TOP09 a KDU) a dalších veřejných kampaní (kampaň k brněnskému referendu v r. 2004) či public affairs iniciativ (např. spolek Telefonující.cz, úspěšná kampaň za regulaci hazardu, která vyvrcholila přijetím nového zákona o regulaci hazardu v roce 2016).

Jako tvůrce strategií kampaní jsem v roce 2014 a poté opět v roce 2018 a 2022 úspěšně přivedl například do křesla starostky Šlapanic u Brna Michaelu Trněnou (naposledy 9 mandátů z 17 pro SNK Čisté Šlapanice) a na Slovensku v Nitře v letech 2018 a 2002 do křesla primátora Marka Hattase (2x vítězství v přímé volbě). U dalších volebních kampaní jsem poskytoval strategické poradenství, příp. koučink klíčových kandidátů.

V roce 2020 jsem pracoval jako strategický poradce na kampani hnutí Starostové a nezávislí v Ústeckém kraji a pro Piráty v Jihomoravském kraji.

V roce 2006 a posléze i v roce 2014 jsem také osobně úspěšně kandidoval do zastupitelstva Městské části Brno-střed. 

Do zvolení do funkce radního MČ Brno-střed jsem působil jako mediální poradce se specializací na strategie komunikace, krizovou komunikaci a politický marketing. Od roku 2018 se opět věnuji politickému marketingu a komunikaci a public affairs.

Od roku 2001 toto školení absolvovalo již přes 600 účastníků.

Profesní CV lektora: www.linkedin.com/in/svatoplukbartik.

Více informací

Nejpozději 12 hodin před konáním webináře dostanete email s pokyny k připojení přes aplikaci Meet a skripta.

Školitel si vyhrazuje právo odmítnout bez udání důvodu účast přihlášeného účastníka. V takovém případě bez zbytečného prodlení zajistí vrácení zaplaceného vstupného.

Storno podmínky: ze semináře se lze odhlásit nejpozději 72 hodin před jeho začátkem, v takovém případě bude vráceno vstupné snížené o náklady sítě smsticket.cz.

Pořadatel

Poradenství Bartík s.r.o.